Sunday, January 9, 2011

Home » » Gay Dan TAGGED

Gay Dan TAGGED

TAGGED ..... spe ade tagged?

aku nak cerita sikit ttg website tagged niy.. mesti antara reader post nie ade taggedkan... social network cam fb 2.. dlu sblm aku aktiv dlam fb ny,aku men tagged.. sjak men tagged niy lah aku melupakan myspace n friendster.. dlu men menatang nie cam biasa r nak cari kawan n samping 2 nak cari awek.. yang best nye tagged niy banyak awek² yang kurang censored.. leh r nmpak lurah² n lubuk² mereka.. lg pun website niy sng nak cari fren baru,aku biasa guna function meet me jerk,click jerk yes.. 2 leh dpt ramai member 2.. awek pun leh tahan cun².... membe aku pun ramai dapat awek dari tagged niy.. ada yang dpat kategori karo r.. hee.. tawukan ape itu karo.. x perlu r aku jelaskan.. mmg senang r nak dpt.. aku gak pernah dpt msj dari sorg awek niy mintak topup.. pastu leh wat ape jerk ngan dy.. murah beno harga kamu... tu tahun 2009 punye cerita lah.. skrang niy dah x aktiv sgt pun.. mlas nak men..




ok balik pada tajuk GAY DAN TAGGED,kenapa aku nak tulis mende niy?
first thing sebab roomate aku ade men tagged niy dan ramai gay² meninginkan add dye sebagai fren,yang dy nie pun mangkuk pi layan.. bkan dia jerk.. aku pun pernah ade gay add aku.. tp aku x lyan pastu dok msj² siap mintak tukar² no. phone plak.. kalau ko tu awek cun xpa gak.. leh cuci mate ngan telinga... hahaha... ade skali tu,aku lama tak log in tagged,then aku pun log in r nak check sbb da lme sgt.. ternampak r group invitation,aku pun klik la.. abes loading jerk dkat 10 group gay invite aku.. egat aku ape?sedap² jerk....

yang member aku lak nie g layan mamat gay nie.punye la cantik mamat² ni nak pancing member aku.nak jadi sugar daddy pun ade.. malam semalam lg bes siap nak ajak manje²... gilo ape.. hahaha... (sory x sempat printscreen membe aku da delete,xde bukti la pulak)

dulu tagged niy jadi medium tok cari gadis yang cntik² n karo² murahan.. sekarang da jadi hub gay la pulak.. parah niy.. bapok 2 blum kira lg..
tp bukan semua mcam 2.. ade yang elok.. dan x mengarut so pandai2 r kan kita da beso.. x tau la plak ada reader yang blum tahu besa buruk baik.. fren aku ramai ladies.. hee.. jangan mara ea..

nie aku bukan nak condem tagged ea.. jangan tersalah faham lak.. x pasal² aku kene saman.. aku suke men tagged nie sebab mafia wars dy laju.. ngan men pet.. skrg nie x tawu r laju lg o x.. bersangka baik ea sahabat.

p/s sedar lah kita da nak sampai akhir zaman ni..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...