Monday, December 6, 2010

Home » » setelah abes exam

setelah abes exam

hi...

salam...

lme gk aku dah tak update blog niy.. lg pun aku wat blog niy pun sje2 jerk.. cam ade x de jek... sebab bnyk mende lain yg perlu aku tumpukn(erm eake?).... lg satu sebab aku x de idea kowt nak menulis... lgpun dlam blog niy aku bnyk luahkan perasaan jek,sebab 2 x de org nak bce pun.. membazir jerk... akh lantk... yg ptg aku hepi....



xam da abes... bkan aku dpt cuti pun... kne lak g training... 2 part x bes 2.. letih gak coz lme dah manjekan diri niy... bnyak lemak r katekan...

first day pale da pening... cam nak demam tp x demam2... seksa siot... nak berlari pun susah nak dptkn udara segar.. sabar jerk r... ujian kowt sume niy.. ade hikmah...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...