Friday, July 23, 2010

Home » » BkAn InI cArA hIdUp YaNg Ku ImPiKaN

BkAn InI cArA hIdUp YaNg Ku ImPiKaN

hemmm.... lama gak aku x meluahkan perasaan aku kat dlam ruang maya nie....

haha... pe yg aku tulis ni... ade gak r unsur2 x bek... sory ea lau x ske...

ha..... cte bermula ngan pembuka bicara... bismillah menjadi awalan setiap perbuatan

pergh mental disorder syial mcm nie... mcm nak g klinik nak mengadu otak aku dah sakit... x leh than ngan kebodohan yg melanda....

semakin aku fikir semakin gle aku jdik...



mereka cme nmpk pe yg ade dpan mate mereka,mereka cme mahu menunjuk "power" mereka..... ade mereka berada pada mata kita,pada ape yg kitaorg lihat dan rase?

mmg kitaorg diberi gaji... mrka mengatakan "gaji yg diberikn pada kamu itu untuk kamu

belajar,kamu dibayar gaji untuk belajar" tpkan yg sedapny disini mereka menunjukan la mereka

ini bengong o tolol... pernah ke mereka memberi kami mase untuk belajar... ?? kami letih...

mengunakan otak nie lebih letih dri latihan fizikal... then akhirny kami tertidur masa kuliah...

kalau sorang due yg tertidur 2 mungkin salah diri kami... tp lau hampir stu intake tertidur mase

kuliah... ape kah itu? sistem salah o kami yg salah? then pabila keputusan kami teruk mereka

akan saling menolak antra stu sama lain... then pabila mereka buntu mereka akan menolak pada

kami... kesalahn ltak pd diri kami,kami menipu pensyarah r... ape r.... kami dpersalahkan... ap

kami leh buat?kami bkan pentadbir... hahahahaha lawak2... manusia... org m'sia... pe nak jdik

tah.. ble nak maju.... 'markup jerk banyak' keje? erm hampeh... kuat"collect' nak nek pangkat

cpt... show off jerk lebih..... last2 serabut jerk jdik ny... sampai ble pun x maju... weapon pun x

pandai wat sendiri... sdgkan peluru pn cme pandai wat 5.56mm jerk hahahahaha lawak der...

semua nie cme luahan rase jerk...

kat sni jerk r aku mampu nak menulis...

sp yg terase 2 maaf la ea..

last word "i just salute just 4 da rank,not 4 da men"
-ayat dri muvie omputih,cri sendiri-





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...