Sunday, April 4, 2010

Home » » NeW

NeW

Erm.. lme gak dah aku x menulis nie erk... bz sgt kowt... sampai aku terlepas pandang pda diari "online" aku nie. wow very tough day... aku laluinye dgan perlahan dlam dua blan yg lpas mcm2 aku lalui... mcm2 pengalaman yg aku tempuhi... lepas nie aku x tau pe plak yg perlu aku lalui.. erm bak kte "atok" sondol jerk bro...

cukup2 aku x tahan pasal function,puihhh.... da la duet yg dpt x seberape nie plak nak function manjang mampui r den canie.... mslah pompuan lg,msalh duet lg.. naseb baek aku dikurnai famili yg baek...


ya Allah hanya padamu aku memohon...

erm dunia nie indah kerana manusia yg berperangai indah.... tp menjadi kotor apebile ade manusia yang berperangai seperti ya'juj dan ma'juj,yang sering membuat kerosakan pada muka bumi ini.. menjadi malapetake kepada mereka yang hidop.....

hai manusia... adakah aku akan menjadi seperti mereka apabila aku diatas nanti... ya Allah lindungi la aku dri aku melakukan kejahatan itu... ya Allah bagaimana aku ingin menjadi seperti rasulmu muhammad seorg panglima perang,pemimpin yang mengunakan pendekatan kasih sayang dan bukan nya pendekatan keganasan dalam pemerintahan dia dlam menjaga askar2 nya...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...