Monday, October 3, 2011

Home » » when I was

when I was

assalamualaikum..

ok nie entri aku sebelum aku tgk slide OS. when I was, atau dalam bahasa melayu nya “masa aku dulu” korang tau apa maksudnya? tak kan lah tak tahu kan? tau orang yang suka claim dia hebat?

ok, pada aku… when I was digunakan untuk bgtau pengalaman kita pada seseorang “just for share the experience not for claiming u are the best man before I know you”

ye awak, ye abg, anda memang terbaik, anda memang terbagus, macam-macam lah anda pernah kena, macam-macam lah anda pernah buat. tapi semua tu tiada erti la, semua sudah tinggal sejarah, saya tak nampak pun, saya pun tak tahu cerita anda itu betul atau rekaan, saya ye kan aje lah ea. yang baik saya ambil sebagai pengajaran ea yang buruk saya ambil sebagai sempadan, awak jangan marah taw.

kita boleh cerita apa-apa yang best-best pada orang yang baru kita kenal. atau pun orang bawahan kita yang baru mengenali kita. tapi kita kena ingat mereka akan nampak apa yang kita buat selepas dia mengenali kita, bukan sebelum dia mengenali kita. jika kita kata dulu kita nie adalah makhluk yang paling bagus di dunia tapi realiti sekarang yang dia nampak adalah sebaliknya? apa cerita? tidak malukah kita? semalam adalah sejarah, hari ini adalah realiti, esok adalah masa depan.

kita insan yang di beri akal untuk berfikir. x kan la nak terima segalanya dengan bodoh-bodoh jerk kan? so sebelum gunakan perkataan when I was  tu fikir2 la ea. aku insan biasa yang tidak mempunyai apa-apa.

p/s ok aku rindukan senyuman kau… sweet sangat….

4 comments:

aZua said... BALAS

oooo . kucing nga frust ~ ulalala

satu hikayat said... BALAS

bear, reminder for ourselves too. when i was...

CikTomyam said... BALAS

erkk p/s tu ada kena mengena kah hee~

teratai said... BALAS

kita x sempurna,sbb tu x perlu cerita lebih2, biar org lain menilai kita,jgn kita menilai diri sendiri..jadi susah nanti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...