Saturday, December 11, 2010

Home » » jam 0100H lyan ASMARA(bukan asmara 18sx tp tv3 punya)

jam 0100H lyan ASMARA(bukan asmara 18sx tp tv3 punya)

mateku blum trase spedih untuk tidur lg.... mungkin banyak benda yg mengacau ketenteraman fikiran aku kowt..
aku pun dah lame x update blog nie.. yg pasti aku pun x tawu kenape aku nak wat blog nie...

mungkin sesaje kowt.. lau tensen leh lepas gram kat sni,lau x ngantuk leh melalut memalam bute niy..
erm td lpas aku kemas rumah sr aku,aku tergerak nak lyan drama asmara yang ditanyangkan di slot lestary tv3.. bru lyan episod 1 jerk pun... tp aku nak komen gak... cite dy bes dri pandangan diri aku ler.. cite tentang keunikan hidup org,cite kehidupan manusia yg dipaksa jd "pak sanggup" krna bapak nya terhutang budi dgan bpak perempuan jalng 2... yg sedihnya asmara nie ade kekasih.. ops nak cite lebih pun x leh coz aku bru tgk episod 1... hehehe... serius cite nie ok.. sedih,dan tentang kehidupan.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...