Sunday, December 12, 2010

Home » » keunikan hidup... kenape erk..

keunikan hidup... kenape erk..

ade org tanye aku tentang tajuk blog... aku sendiri pun x dpt nak jawab... mybe aku suke tgk tentang kehidupan owg lain yg unik kowt....


erm 2 mungkin cte aku dlu.. sebab sekarang niy susah aku nak tgk kehidupan org ragam org..
tp walau cane pun aku ttp suke blaja dri pengalaman org dan ilmu dye.. coz x kan dpt kite rase semua penglaman niy tanpa org lain... dan genius² kita pun kita perlukan bantuan org lain tok tambah ilmu dlam diri niy


yes... we need each other.. no one is alone.. pe maknenye lau duet bnyk tp kowang alone... uii x bes doe... da2 cukup2 la aku melalut... yg penting aku sendiri pun x pasti npe blog aku nie nmenye keunikan hidup.. nak kate unik x unik pun.. hee...

lgpun stkat niy x ramai follow aku... mybe blog aku x smart kowt... lg pun dlam kotak fikiran aku niy x banyak idea2 menarik nak kongsi.... blum berhasil lg nak memerah otak niy...

ok lah memalam bute niy aku nak sambung cite tentang cite ASMARA nie... semalam bru episod 1.. malam niy da abes 13 episod.. hee..... 13 eps jerk pun.. x kua g mne² leh r lyan sampai abes eps...


asmara nie mle nye aku ingat perempuan rpenye lelaki yg diberikan name klasik...... 
die nie sebenanyer dikaitkan dgan melati dan mereka nie dpangil psgn klasik... 
sebab nme due2 org manusia niekan klasik... 
then ade membe kolej diowg nme zalia.. 
die nie suke mengutuk asmara nie kampung selain menghina asmara... 
nak dijadikan cerita asmara nie kne kawen pakse sbb bapak dy hutang nyawa ngan sahlan yg dlu bpak asmara hampir kne bunuh ngan along sebab x mampu bayo hutang 250k.... 
pastu malam pertama si asmara nie dpt tahu die cme jadi pak sanggup jerk sebab nak jage maruah.. 
asmara melalui masa2 yang sukar,isteri dye zalia cukup2 kurang ajar.. dan asmara nie jdi mangsa keadaan... kakak zalia yang x tahu pape dok salahkan asmara kononnya asmara x pandai jge zalia.. 
bpak zalia lak mcm nak bolot harta asmara lepas kematian malik... 
dan harta yg dekat 5m 2 ditolak asmara.. 
asmara lg suka hidup dgan cre dy... 
zalia menjadi baik dgan asmara setelah pulang kekampung nenek asmara.. 
zalia di "brain wash" oleh nenek asmara.. 
bru zalia kenal siapa asmara sebenarnya... 
zalia terpaksa beranak x cukup bulan setelah dia dilanggar lari yg dirancg raziq..
asmara mula menyatakan cinta dia dgan zalia..
dan zalia mula mencintai asmara..
walau macammane pun zalia tak dpt beritahu asmara sbb zalia koma..
melati bnyak menolong asmara semasa menjaga zalia..
semasa zalia di rumah sahlan..
dy terjatuh dri anjung..
dan sahlan telah menipu ttg kematian zalia..
utk menebus kembali dosanya..
dan asmara melamar melati...

akhirnya certa ini mcm tergantung.. gram aku

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...