Thursday, December 23, 2010

Home » » RESULT PMR (bukan aku pnye result)

RESULT PMR (bukan aku pnye result)

first aku nak ucap tahniah kat adik aku... bleh tahan gak r dy dpt dlam pmr..

congratz sis.. seb bek aku x janji ape2 lau x kopak opah der


berita harian melaporkan...


30,863 calon PMR peroleh A semua mata pelajaran


2010/12/23

PUTRAJAYA: Seramai 30,863 daripada 439,456 calon Penilaian Menengah Rendah (PMR) tahun ini mendapat pangkat A dalam semua mata pelajaran, meningkat 0.65 peratus atau 2,675 calon berbanding tahun lalu.

Keputusan PMR keseluruhan itu diumumkan Kementerian Pelajaran sebentar tadi.


from http://www.bharian.com.my/bharian/articles/30_863calonPMRperolehAsemuamatapelajaran/Article

30k pelajar 2 dpt straight As..
pelapis negara niy.. mcm niy r modal insan yang kita nak..
mybe pendidikan malaysia bleh lebih maju..
mne tawu nanti kita first yang g marikh..
yang penting blaja dlu bace buku bnyak2 bkan dok tgk drama korea jerk cam aku niy..
last2 dok tawu ckap dri buat

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...