Tuesday, July 5, 2011

Home » » berenang itu anugerah

berenang itu anugerah

assalamualaikum,

setelah sekian lama aku mendiam, akhirnya dapat jugak aku mengupdate blog nie. bukan apa cuma ada benda yang menganggu di fikiran, malas la aku nak menulis menggunakan emosi, tak best jadinyer.

ok berbalik pada tajuk, benar ke berenang tu anugerah? aku nak mengulas benda nie pun sebab ada seseorang pernah menyatakannya pada aku dan kalau cerita bab berenang nie, aku memang lemah sikit.. aku memerlukan usaha yang cukup gigih untuk mempelajari ilmu berenang walaupun sampai sekarang masih gagal untuk berenang dengan “sempurna”, walaupun telah banyak kali menelan air aku masih belum yakin untuk memasuki tempat yang dalam. kadang aku rasa “berenang itu adalah anugerah” tu cam ada betulnya juga.

berenang itu anugerah? boleh la di pakai “kowt”, tapi kalau malas nak usaha, sampai bila-bila pun takkan pandai berenang kan? ada member aku nie yang tak reti berenang satu ketika dulu, sekarang dia sungguh expert.. sebab dia cukup rajin untuk turun ke kolam dan belajar berenang. tak sampai seminggu dia dah pandai berenang, mengagumkan kan?

ape pun tak boleh la, jom kita belajar teori berenang kuak dada di youtube….

P/S berenang kena belajar pratikal bukan teori jerk, kang tak masal lemas pastu sia-sia jerk mati… macam ada ilmu tapi tak diamalkan, sia-sia la ilmu yang ade uw… bercakap memang pandai.

1 comments:

SyAE SyEa said... BALAS

pergh..stylo r n3 ni..
btul3..
kne prctse lbey klo na xpert..
p, sometimes kite akn berperg dgn emosi..cntoh cm tkot lms..

so, yg pntg aty en..
best n3 ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...