Tuesday, August 9, 2011

Home » » bonus raya kerajaan 2011

bonus raya kerajaan 2011

assalamualaikum,

ok aku rasa ramai dah tau tentang nie, yang mana kakitangan kerajaan akan mendapat bonus raya tahun 2011 sebanyak setengah bulan gaji dan untuk persara dapat bantuan kewangan sebanyak RM500. bonus raya yang di minta cuepacs sebanyak dua bulan gaji, kata cuepacs bonus raya dah lama tak dapat sejak tahun 2008 tapi dapat setengah bulan.. ok la kan kalau dapat setengah bulan gaji, dapat gak la membantu tuk wat persiapan raya tahun nie. mungkin ramai yang suka dengan pengumuman bonus raya nie sebab aku tengok ramai beno post tentang nie kat facebook..

KUALA LUMPUR: Kerajaan bersetuju membayar bonus setengah bulan gaji dengan bayaran minimum RM500 kepada penjawat awam bulan ini.
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, berkata kerajaan juga bersetuju memberi bayaran khas sebanyak RM500 kepada pesara kerajaan.

"Bonus dan bayaran khas ini akan dibuat pada pertengahan bulan ini," kata Najib yang juga Menteri Kewangan dalam satu kenyataan hari ini.

nak bace selanjutnya di berita harian

p/s kalau dapat dua bulan gaji lagi masyuk.. hehehe tapi bersyukar la dapat bonus raya dari tak dapat langsung kan…

IKLAN²

contact lens, RM40/month with umobile broadband and enjoy the highspeed data, RM10k from nescafe, samsung galaxy s2,

3 comments:

kakiza said... BALAS

sblm ni dapat jgk cuma tidak dikatakan bonus takut harga barang naik....
apepun beryukur sangat..ni rezeki anak-anak...

Lady Diana @ Lat'z said... BALAS

ok la dari takde langsung..

Syahmi said... BALAS

ko dapat gak kewk??
terbaek...
boleh belanja member2 di hari raya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...