Thursday, January 20, 2011

Home » » cukuplah x yah lah wat aku camnie.....

cukuplah x yah lah wat aku camnie.....

weh x yah la dok tipu aku..
aku bukan ape,
aku da la newbie dalam dunia bloggerz niy,
nie pun nak tipu aku lg,
patot r pelik traffic aku seciput siput jerk,
internetku slow tp aku sanggup tunggu loading,
semata2 ingin membalas kunjungan dari kamoo,
tlg la weh,
internet x slaju mane,
kongi 3 org,
nak loading lg page korang,
tp sampai hati kau menipu aku,
bukan berat sangat pun page aku(ea ke?)
kau tidak hadirkan langsung dirimu di tikar buruk ku ini..
sudah lah,
sedih niy..
sedih2...

who wif me?
nak tau ttg ape aku cerita nie....
tgk kat:

cara mengatasi putar belit:

3 comments:

siTokei said... BALAS

apa halnya bro....

hitsaguya toshirou said... BALAS

tak berapa faham. siapa yang menipu? uhuk.

mohamad rahmat said... BALAS

si penipu cbox.. aku da tuka shoutmix da

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...