Monday, January 31, 2011

Home » » sekitar it fair di mid valley megamall

sekitar it fair di mid valley megamall


ramai seyh org


promoter maxis,x letih ker dy bercakap?




kakak ku memilih nombor maxis


snap

more.....>>>> hahah x dpt r der,bateri abis time 2.. demm
assalamualaikum,

ya kali nie aku kongsi cerita sabtu aku g kat it fair...




ok cerita dari awal k...

semasa perjalanan..
aku tido..
penat malam kemas rumah,hahaha..

sampai lokasi...
nasib baik dapat parkir dengan mudah..

masuk dalam it fair..
sesak seyh dengan orang..
aku ngan akak aku trus g cari tempat pamer laptop and netbook.
aku teman jerk akak aku nak cari netbook..
tp sebelum 2 gk amoi² kaspersky pakai bju seksi memperagakan smartphone..

netbook kat sane takde murah mane pun...
lebih baik cari kat lowyat..

aku tgk kan bidang it niy banyak didominasi oleh kaum cina..
jgn salah faham ea... aku bukan racist ke ape..
tapi semua ini realiti..
ntah ler..
mane melayu pergi..
mungkin sebab perangai hangat² tahi ayam..
2 yang x berjaya..
nasib baik blogger rm12k 2 dari melayu...

last sekali,cuma beli no maxis jerk kat situ..
then kitaorg g lowyat.
cri netbook kat sne..
lame gle pusing...
bru r akak aku berkenan ngan lenovo s10..
lyan jek lah..
kang sampai lowyat tutop.. netbokk x beli2..
pompuan susah gak kan beli barang...
cari barang berejam..


ok.. abes,abes idea.. hehehe.. salam.. tq bace

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...