Sunday, January 16, 2011

Home » » jangan chat bile tengah mamai

jangan chat bile tengah mamai

yes,pagi-pagi lagi aku dah wat silap.
malu doe.
macam nak block jerk dia dari friend aku.
ade ke patot pagi-pagi tersalah chat ngan orang.
dengan yakin jerk aku pi terjah chat dia then ajak bual.
nasib baik x melalut lg.

weh mane nak letak muka nie weh.
yang dia pun satu.
boleh lak layan baik jerk.
ntah dia kenal aku ntah tidak.
kena dia print screen masuk blog.
masuk muke aku kat page org.
kena lak dia blogger femes.
dead meat aku.
hahaha..... malu²

aku pun x tawu macam mana lak bleh friend ngan dy.
aku macho kowt.. (perasan je der).
patot r aku rase lain macam jerk chat ngan dy.
mane pernah dia on9 pagi2.

dah2 lain kali kalau tawu baru bangun pagi tu.
dan tengah mamai.
jangan lak nak main terjah jerk.
dibuatnya kne print screen.
naya x masal.

aku x mau printscreen gambo.. malu doh..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...