Saturday, January 8, 2011

Home » » tip untuk naikkan traffic dgan mudah

tip untuk naikkan traffic dgan mudah

aku ade satu tip menarik nak kongsi...

traffic mesti korg suka kan lau traffic korang mencanak naik,traffic blog = duet kan2.kalau traffic jem = stress.

ok aku nak cerita ttg traffic blog.


CARANYA...


-korang copy banyak2 post orang lain sampai kantoi atau korang wat hal dalam dunia blog nie,confem kne review pnye r.then akan dapat backlink... pastu mesti org nak tekan nak tgk siapa pemilik blog yang di review 2 kan²

KENAPA...


reason aku tulis canie sbb malam td da ade 3 blog review manusia ini.itu yang aku nampak lah.mane org x bising,dalam sebulan dah mencanak entry,mantap jugak r entry2.dlam 117 entry.. ui nak mengarang bukan perkara mudah bro.. nak copy paste pun jangan lah bulat2,olah lah.. x pun bg backlick... aku ade copy paste bulat2 gak.. dalam 1,2 entry.. yang 2 aku malas nak bg backlink sebab copy note dalam fb jep... tp takut gak,x pasal² ade yg claim copyright.x pasal² aku lak femes dalam dunia blog sebagai plagiat yg berjaya.

LINK BLOGGER MENREVIEW MANUSIA INI.


-PENDEKAR
-FF
-GADIS TERBILANG

senang x nak dpt traffic free?sng kan.. hee

p/s jgn marah ekh.. hope tips ini berguna lah(hahahaha)... tq sudi bace

6 comments:

Putera Katak said... BALAS

arghh...cm nak try buat...

mohamad rahmat said... BALAS

hahaha.... try² t confem ko femes cam dak 2

Yiedpozi said... BALAS

Hahahaha... Sekarang memang kecoh pasal budak tu.. Bukan 1, 2 entri dia copy paste... Kalau 1, 2 bole tahan gak...

Terbaru: Izamir Ridzwan Pendrive Giveaway
Terhangat: Gangguan Seksual Terhadap Budak 12 Tahun Di FB
Terbaik: 5 Plugin Firefox Yang Wajib Ada

mohamad rahmat said... BALAS

hahha.. mmg pun confem traffic dy mencanak naik dek copy paste artikel org

siTokei said... BALAS

kerja senang tapi tula dr segi etika mmg x elok la kan.....

siTokei said... BALAS

kerja senang kan..
tapi tula kerja x beretika la kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...