Tuesday, February 22, 2011

Home » » akhirnya... terupdate juga

akhirnya... terupdate juga

ok assalamualaikum,

lame gak aku dah tak update niy.....

mugkin ada yang da lupa kowt pada blog putih ni..
aku sayang benar pada si putih ini.. warna suci jerk.. tapi geram pula kalu tgk masa malam-malam, sakit mata sebab terang sangat.

elyna pun kata dah lama tak nampak kat BCR.. apa itu BCR? ramai yang dah tahu kan. malas nak ulas. hehheeheh....

penat sungguh dalam seminggu ni.. banyak sangat kerja.. yang paling pening nak design web e-commerce ni.geram aku.. ekut hati nak amek blog template jerk. wat simple-simple cam blog aku.. x de la serabut. hehehe... tp wat la mantap sikit.. blajo web programming sem ni jerk..

yang tak bestnyer dalam 2 minggu nie, banyak benar pop-up test.. kelam kabut aku.. da la x studi ape.. ntah ler leh perform atau tak sem neh.

ok la saje jerk nak update pendek..
nanti bile ade benda yang menarik aku kongsi la ea..

ok sekian... hehe sory kalau gangu masa untuk korang bace entri ntah pape aku nie...

3 comments:

...mommy jue... said... BALAS

putih itu bersih.... suka sangat... =) tak update selalu pun, tetap ada pembaca juga =)

faraherda.razalan said... BALAS

entri pendek mcm nie lagi syok bace....sbb dtg dr diri sendiri, jujur je bunyi....x delah kopipes memanjang je..ye tak?

Fariq Jalil said... BALAS

takyah studi la bro.. kehkeh.. kawan pon test takpenah nak studi.. malas melanda diri.. haha..

latest -
-cara menangani isteri yang garang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...