Monday, February 7, 2011

Home » » ok cuti da habis... continue my life back

ok cuti da habis... continue my life back

salam reader..

da dekat 3 hari gak aku x mengupdate blog...
boleh dikatakan x bgus la perbuatan itu bagi blogger bru cam aku..
kan2..
sebenarnya aku jadi malas nak update sebab nuffnang tak kire traffic aku pada hari 2..,
0 kowt kat analytic diorang..
mungkin sebab aku malas blogwalking kowt..
tapi  hari tu aku dpt 700++ kowt UV..
sebab JT ngan blog OhDaus tolong bg kat aku traffic..
tape r.. len kali jangan malas..
kan dah terkena.. hahaha



tp hari nie aku terfikir..
aku nie blogging sebab traffic ker..
traffic 2 cume pembakar semangat jerk..
tujuan asal aku blogging dlu nak share apa-apa yang aku jumpe dan lihat..
x kan da lari asal kowt..
cume blog aku niy bercampur aduk sikit..
macam2 ade kat dalam blog niy... :p
dgan kisah personal lah,info lah,kucing lah.. macam2 r

ok la der.. da lambat niy nak tido nanti ade pape menarik bermain di otak aku..
aku update lg ea..

sekian terima kasih..
salam.

4 comments:

Unknown said... BALAS

4hb kite punye pun 0...hahahaha

siTokei said... BALAS

wah makin mantap blog bro.....
suke2....

hana said... BALAS

cuti dh abes..
kne start klas..
=D

mohamad rahmat said... BALAS

ntah r.. dpt bantuan traffic dari jejaka terhangat dan ohdaus... hehehe... malas BW punye pasal.. dpt 0 dri nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...