Friday, February 4, 2011

Home » » aku ade blog sejak 2008?

aku ade blog sejak 2008?

assalamualaikum,

ha tulah padahnyer kalau wat banyak akaun.
sampai aku terlupa pada blog aku yang 1st aku created...
blog nie lost,penat aku mencari dan akhirnya terjumpa kembali..
setelah membelek dashboard google account.
nampak link pun dari akaun youtube aku.
aku pun ingat aku ade youtube.

aku mencari blog aku 2 dari 2009 lg..
tp mse 2 tak jmpe..
then aku pun amek keputusan r wat blog lg stu..
menggunakan nama yang hampir sama..

nie blog aku yang telah dijumpai balik dan dah recover password..
http://keunikannya.blogspot.com/
dkat2 sme kan ngan nme blog aku..

sedikit printscreen




dulu aku blogging sebab fikir nak share benda2 yang unik...
sebab 2 name domain aku pun bnyak kaitan dgan unik.
lgpun aku suke tgk ragam orang...
bes.. bleh blajar dari mereka..
sekrang blog aku niy da bercampur-baur.. da macam rojak dah...
main campur jerk... hahaha.. lantak r erk.. lau ske korunk bce r ea

aku sekarang nie pun tengah pening.. cari akaun2 aku kat internet nie..
banyak sgt...
password ngan username pun banyak lain2..
hahaha...
security punye pasal la kan...
last2 sendiri pun x boleh bukak..

4 comments:

anamizu said... BALAS

pelan2 cari tau..hihi
cik ana singgah & folow ^^


recent post : |PILIH KASIH perlu ke???|

Fariq Jalil said... BALAS

sama la cerita kawan,, cuma kawan 2009.. kawan pun pelik,, bila masa lak dah de akaun blogger ni sejak 2009,, bile check link2 yg di hide tu,, amek kau,, bersepah blog.. :p

Tertipu Dengan Masalah Banjir

Unknown said... BALAS

samalah..
aku mula aktif btul 2009 ujung2 tahun,
sdgkan create awal tahun..

nsib baik mc ingat password.
ada gak akaun yg aku lupa pasword,
hahah

Mr.TN_SkY said... BALAS

hahaha..tersangat security nieh :-D

KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...