Friday, February 18, 2011

Home » , » suka atau sayang

suka atau sayang

“JaNGaN TiNGGaLKaN oRaNG YaNG KiTa SaYaNG uNTuK oRaNG YaNG KiTa SuKa,KeRaNa oRaNG YaNG KiTa SuKa aKaN TiNGGaLKaN KiTa uNTuK oRaNG YaNG MeReKa SaYaNG.” credit to pakta..






biasa lah jika kita dah bercinta.. mesti serba serbi x cukup.. masih tak sempurna lah katakan.. mungkin tidak kepada mereka yang setia,tapi dalam setia kita pun mesti akan ada juga hati tertarik sedikit pada yang lain,biasa lah lumrah kehidupan.. 


dari pemahaman aku, selalunya suka ini tak berkekalan lama.. cuma suka.. pas dua tiga detik suka itu mungkin akan hilang, tapi ada juga insan yang sudah memiliki sebuah perasaan sayang, dia rasa tak cukup dan dia nak menambah perasaan suka.. ingat jangan pula berharap sangat pada suka ini... akhirnya sayang hilang,suka pun lari.. sebab belum tentu yang suka itu sayang kita... mungkin hati dia milik orang lain.. dia mengangap kita ini cuma kawan yang boleh dibawa semasa duka... akhirnya kita akan ditingalkan... padan muke ko.. 


suka-suka akhirnya jadi duke.. :p


setakat ini jerk lah ape yang aku faham dengan ayat kat atas 2.. 


p/s lame dah tak update blog.. kekeringan idea dan jatuh sakit sikit.. hehehehe... 


sekian assalamualaikum...

10 comments:

Jejaka Terhangat said... BALAS

wahh..entri jiwang sebentar yek..hehe..tp betol gak tu..ada orang kompius antara sayang dan suka..lebih teruk kalo suka tu dia kata cinta..adehh..kalo otak dah pikir jiwang je..camtu la jadinye..

YannaLuRVe said... BALAS

cinte + ^__^

Siti Safiyyah said... BALAS

<-- mudah sangat nak suke kat orang..err..nak suke kat ko boleh?? bhahaha ;p

Syahmi said... BALAS

memang bleh bercinta...
tapi klu dah terlalu bangang sangat ngan prmpn...
itu cinta bodoh nama nye~~
diperbodohkan oleh prmpn..~~

namaku rahmat said... BALAS

ramai pulak suka bab cinta nie erk

Mommy Fara said... BALAS

wow! cerita tentang cinta?

Mr.Kerro said... BALAS

ayat ug romantik,,bleh cair nih...

Fariq said... BALAS

betul tu.. aku pun penah mengalami benda ni,, aku suka gile kat budak pempuan tu.. bila dah dapat.. aku tak suka lak.. haha.. mayba tak de rasa sayang kot.. kalo aku syg mungkin aku simpan buat bini dah.. kehkehkeh

latest -
-Realiti Dalam Dunia Blog
-Kepentingan Twitter Dalam Berblog

Zyash said... BALAS

Yup, ZYASH setuju 2..Sayangilah org yg sayang kat kite jugak..

zmah said... BALAS

Suka lain...
Sayang lain..
Duduk ...fikir sedalamnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...