Tuesday, February 1, 2011

Home » , » banjir di 5 negeri ragut 3 nyawa

banjir di 5 negeri ragut 3 nyawa


3 orang mati kerana banjir di lima negeri,johor,negeri sembilan,pahang,melaka dan sabah.



54,637 mangsa sari 12,314 keluarga dipindahkan ke 368 pusat pemindahan.

2 orang mati di Johor kerana lemas selepas kereta yang mereka naiki dihanyut arus.


1 orang lagi mati di melaka,lemas di loji air kerana tergelincir semasa hendak blik kerja ketika hujan lebat.


bandar segamat dan mersing terputus hubungan darat kerana jalan raya dinaiki air sedalam 1.5 meter.
laporan lanjut berita harian online

ape kena mengena ngan aku plak ek..
hehehe.. rumah aku banjir gak kowt


yang bes nyer banjir kat rumah aku nie tak melibatkan seluruh kampung ku.dalam 6 buah rumah sahaja terlibat setakat ini..da banjir mulai reda.. tapi tak tahu lar kalau hujan lebat melanda.. mungkin akan jadi teruk banjir di batu pahat.

bencana dari tuhan untuk peringatan..... assalamuailaikum...

gambar sekadar hiasan.. semua diambil di halamn rumah ku



6 comments:

aizatjohar said... BALAS

batu pahat cmne??ok x?

cik Ladies said... BALAS

eyh .. bhye gak bnjir skrg niey kan .. ingtkan biasa2 je baru.. ish3

namaku rahmat said... BALAS

batu pahat setakat nie ok.. takut air dari segamat mengalir ke BP jerk

Mommy Fara said... BALAS

alhamdulillah BP ok...kmpg sy tu. hrpnye x de ape yg buruk jadi lagi...simpati pada nasib keluarga mangsa...

Azuan said... BALAS

memang jalan teruk kan..ade member tak dapat nak mai balik selangor nie..huhuu

ceritasekupang said... BALAS

kat belah penang ni air surut sja...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...