Sunday, February 27, 2011

Home » » yahudi, kenapa mereka berjaya dan berkuasa

yahudi, kenapa mereka berjaya dan berkuasa

assalamualaikum,

ok tadi aku ada pergi ke satu blog nie.. ada entri yang agak menarik yang dikongsi beliau, entri tentang yahudi, kuasa dan cara mereka belajar.. tajuk entri beliau belajar-daripada-kaum-yahudi, lepas aku bace, baru aku tahu ramai orang yahudi yang mendapat hadiah nobel berbanding orang islam, dan juga.... hehehe bace sendiri ea... kang marah lak tuan artikel, ok korang boleh pergi di sini atau pun klik header kat bawah tu....

ok aku ambil pendahuluan dalam entri beliau.

  "Assalamualaikum..

aku ade tertarik ngn beberapa artikel pasal kaum Yahudi.
so kat sini aku nak share ngn sape2 yg rajin nak baca blog aku nie pasal satu kaum yg paling ramai nabi dan rasul..dan banyak diceritakan dalam kitab suci Al-Quran.." 

by eqeh


2 comments:

Melyuis said... BALAS

yahudi berjaya sebab bangsa arab yang berganda punya banggang, itu aje

Bicara Dari Hati said... BALAS

ya betul tu... ramai yg suka baca buku2 tentang yahudi ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...