Friday, January 28, 2011

Home » » tiket online bas express

tiket online bas express



korang tahu  tak transnasional dah sediakan perkhidmatan tiket online?mungkin ada yang tak tahu dan mungkin ada lama yang tahu.

ok aku saje je nak review tentang tiket online ni, nak kongsi pada yang mungkin yang tidak mengetahui hal ini.mane tahu boleh memudahkan orang lain.senang sikit kan kalau ada perkhidmatan tiket online nie.pada yang x sempat untuk pergi beli tiket di kaunter,boleh mengambil jalan mudah membeli dalam talian.lagipun susah nak pergi beli tiket di bukit jalil,dan pada musim cuti perayaan kita mungkin perlu menempah tiket awal.kalau tidak mungkin kita tidak akan dapat tiket.lagi² pada tempat yang terhad perkhidmatan bas,kemungkinan untuk tiket habis semasa musim cuti adalah tinggi.

ok lah banyak cakap banyak bohong kan.

meh aku bg link online bas tiket.setakat yang aku tahu ada 2 perkhidmatan bas yang menggunakan online tiket ni,spe ade link lain boleh la bagitahu ye.

transnasional
boleh menbuat pembayaran melalui kredit kad dan maybank2u.kena daftar akaun transnasional ye.daftar free,tp tiket kena bayarla kan.

mara liner
aku tak try lagi.hehehe

3 comments:

nur aisya humaira said... BALAS

Assalam unik..:)
wooww,skang da blh beli on9 ehh..
tk perlu daa nk beratur pjg time raye2 nanti kan..?:)

mohamad rahmat said... BALAS

yes... sumting like that

beli tiket bas online said... BALAS

sekadar berkongsi info dengan semua. anda boleh beli tiket bas secara online di laman web kami. diskaun sehingga 40% dari syarikat bas terpilih. terima kasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...