Monday, March 21, 2011

Home » , , » customer service celcom terbaik

customer service celcom terbaik

assalamualaikum..



ingat lagi tak post aku tentang aku bengang dengan celcom? semalam petang (20/3/11) aku g blue cube kat the mines then wat aduan cam saranan si tokei dalam komen nyer.

malas nak panjang-panjang, nak wat esemen.. dipendekan cite.. aku wat aduan dan akak yang jaga kaunter pertanyaan kat situ kata ari berkerja baru dia approvekan aku punye aduan dan feedback dari celcom mungkin ambil masa dalam 7 hari.. tapi segala aduan aku telah settle dalam beberapa jam sahaja tadi.. aku pun tak tahu macam mana leh terjadi camtu.. tapi yang penting aku da leh on balik no celcom aku, teng celcom walaupun ko telah membuat aku bengang seketika.. cheers....


peace..

3 comments:

Kumbang Jingga said... BALAS

celcom dia tengok mood jugak..kenkadang dia bagus kenkadan tak hehehe

faraherda.razalan said... BALAS

bab nak barred line tu mmg cpt....celcom yg hampeh

siTokei said... BALAS

tu la urusan online kadang menyusahkan lagi bab bayaran. hihihhi...enjoy bro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...