Monday, March 28, 2011

Home » , , » melalui blog aku kenal kau

melalui blog aku kenal kau

assalamualaikum...

satu lagi entri dari aku (poyo jerk), si insan bergelar blogger.



kawan? banyak cara kita untuk dapatkannya. facebook, twitter, seminar, dan banyak lagi la. tapi kali nie aku nak sentuh pasal aku mengenali seseorang itu melalui blog. dengan blog pun kita dapat mengenali seseorang itu, dan kadangkala membuatkan kita rapat dengan dia, tapi ada juga situasi yang boleh menyebabkan kita mendapat musuh kerana wujudnya penyakit tradisi orang kita p.h.d, aku tak mau kupas panjang lebar tentang itu. belum sampai masa.

berbalik tentang cerita kenal melalui blog, antara orang yang aku kenal adalah fariqscorpiomommy farasi tokeifyy mokhtarjejaka terhangataisya humairamoonelyna, dan ramai lagi. aku kenal mereka melalui blog dan penulisan mereka, ada juga aku mengenali melalui bcr. aku tak tahu la mereka mengenali aku, tapi aku mengenali mereka dalam dunia blog dan maya.

mungkin belum sampai seru lagi untuk aku ikut sekali gathering atau apa-apa program dianjurkan, setakat ini aku cuma kena mereka di sini sahaja, mungkin satu hari nanti boleh berkawan baik dengan mereka dalam dunia yang nyata, siapa tahu kan?

yang penting apa yang nak aku sampaikan, aku kenal mereka melalui blog dan blog memungkinkan untuk menambah sahabat, kepada mereka yang mungkin tak kenal blog keunikan hidup ini, aku nak wat cane kan. da memang suratan begitu. kepada sesiapa yang sudi ikut perkembangan blog ini aku nak ucapkan terima kasih sangat kat korang, tanpa korang siapa lah aku. aku akan cuba memperbaiki mutu penulisan aku supaya menarik untuk dibaca, dan penyampaian aku jelas kepada semua.

p/s terasa malam ini sungguh indah, walaupun bulan tak dapat dilihat oleh diriku.. sesiapa yang tak tersenarai itu maaf la ea. nanti kalau senang aku review blog sesiapa yang aku nak, biar member-member aku kenal (ala cam aku nie femes jerk).. hehehehe ☺

12 comments:

sharina elisa said... BALAS

ye ye .. nme elyna ada :p

RHI said... BALAS

sahabat boleh dicari dimana2....yang pasti biar jujur dan ikhlas...

fyy mokhtar said... BALAS

eyh, name fyka di tag :) tahupun. melalui blog jea kenal. :)

faraherda.razalan said... BALAS

berkawan biar seribu tapi berpada-pada...

jangan mudah percaya pada orang...

Fariq Jalil said... BALAS

antara orang yang aku fariqscorpio,?? :hah

Anonymous said... BALAS

Assalam...Bw dari BCRoom.net

oh rahmat melupakan diriku ini, sob2...kah3.jarang dapat on9 dekat BCR sebab tenet uat hal...takpelaa...salam perkenalan...blog kekadang terlebih baik dari social networking len...banyak leh luahkan rase hati...sbb tuu kite makin kenal mengenali kan?kan?...sekadar luahan rase.he3

Entri Terbaru : ►Motivasi : Bantuan Waktu Susah

mohamad rahmat said... BALAS

@Fariq sory der tersalah taip... biasa r, entri ditulis pada jam 0300h. hehehehe

mohamad rahmat said... BALAS

@sharina elisa hehhehehe.. mesti la kenal..

mohamad rahmat said... BALAS

@yatie Awang kejujuran itu bukan perkara yang mudah nak dapat.

mohamad rahmat said... BALAS

@fyy mokhtar mesti la fyy di tag.. fyy pun banyak menyumbang komen di sini.. hehehe

mohamad rahmat said... BALAS

@Mommy Fara yes.. banyak penipuan dalam dunia siber ini

mohamad rahmat said... BALAS

@►AdamXis◄ adamXis kenal gak.. tapi terlupa nak tag.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...